#dota.fb för dota-lirare!
Godmorgon gott folk!
Efter en del visat intresse har nu #dota.fb @ q.net kommit upp. Det har dessutom visat sig att en lite privatare vent-kanal fixas. Ni som är intresserade är välkomna att joina och kanalen är just nu väldigt liten. (inte ens jag idlar då jag sitter på jobb, men skall fixas så fort jag kommer hem på lunch). Tanken är att vi ska köra en del mixar, inhouse vid större intresse och ett allmänt chill-rum för folk som spelar en del dota. Det krävs inte så mycket av dig, det räcker att du spelar dota och är någolunda socialt kompetent. P12-whine åt n00bs orkas inte. Bjud in dina vänner.
Smellya there.
Fortsatt trevlig dag, lov eller semester. Vilket du vill.
Hej!
EDIT: Märkte att denna tråd stred mot "Ingen reklam för irc-kanaler" och ger inte heller upphov till diskussion.
Så, för diskussionens skull så undrar jag hur man kreativt skulle kunna få ut detta till folk på fb utan att göra reklam?
Ha överseende, snälla. Det finns inte så speciellt många sätt att få ut detta till fragbite-användare och tanken är inte att JAG ska få in idlare till någon kanal utan att helt enkelt samla ihop lite fragbitefolk som är dota-intresserade.
EDIT2: Det här blev väldigt mycket större än vad jag trodde och just nu har vi en privat ventrilo-server och väldigt många personer i iRC-kanalen. Det jag leter efter nu är någon som vet hur man fixar bot för gather?
Ni är fortfarande väldigt välkomna dit och all hjälp uppskattas.
mekhe pra