1
Tibia IRIDIA
Postat av ceejay den 7 Juli 2008, 21:09
42 kommentarer · 244 träffar
Tja (=
många som lirar har säkert sett http://www.fragbite.com/?threa dID=589091
Den guilden splittrades iaf så jag och en polare bestämde oss för att dra till iridia där han hade lite polare + en char med cash. En druid närmre bestämt.
Vi försökte få med lite folk från obsidia till iridia men utan ett speciellt bra resultat. ):
Därför söker jag nu lite folk som kan lira iridia och verkligen spela där så det inte blir som på obsidia med familjen "af fragbite" det var helt fail. Det ska bara vara seriöst och man ska inte lägga av efter lvl 8 bara. Många highlvls på iridia är svenskar då d e nice.
Om ni känner er träffade så skicka en text för inv
Tydligen är hela tibia cp med inloggningarna. Tar flera minuter att ladda, MEN hÅLL UT! (:
----------------------------- ----------
:_::::::::_:_:_:_GUILDEN UPPE MSG CALLIE ELLER GRILLGURUN FÖR INV:;:_:_:_:_:_:
VI BEHÖVER VICE LEADERS
----------------------------- ------------
Players so far:
Weezus
Frittee
Grillgurun
Callie montana
Relae
Drater
många som lirar har säkert sett http://www.fragbite.com/?threa dID=589091
Den guilden splittrades iaf så jag och en polare bestämde oss för att dra till iridia där han hade lite polare + en char med cash. En druid närmre bestämt.
Vi försökte få med lite folk från obsidia till iridia men utan ett speciellt bra resultat. ):
Därför söker jag nu lite folk som kan lira iridia och verkligen spela där så det inte blir som på obsidia med familjen "af fragbite" det var helt fail. Det ska bara vara seriöst och man ska inte lägga av efter lvl 8 bara. Många highlvls på iridia är svenskar då d e nice.
Om ni känner er träffade så skicka en text för inv
Tydligen är hela tibia cp med inloggningarna. Tar flera minuter att ladda, MEN hÅLL UT! (:
----------------------------- ----------
:_::::::::_:_:_:_GUILDEN UPPE MSG CALLIE ELLER GRILLGURUN FÖR INV:;:_:_:_:_:_:
VI BEHÖVER VICE LEADERS
----------------------------- ------------
Players so far:
Weezus
Frittee
Grillgurun
Callie montana
Relae
Drater