1
wc3 - FATAL ERROR
Postat av Ramparts den 2 Juli 2008, 23:29
3 kommentarer · 81 träffar
Sen igår så har jag fått detta felmeddelande så fort jag joinar ett dota-game. http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-------untitled.bmp
kommer till loading-skärmen och efter lite laddande så kommer det klassiska felmeddelande-ljudet, spelet stängs ner och upp kommer meddelandet.
Det började igår kväll. imorse installerade jag om spelet (orginal-skivor) och förväntade mig att det skulle fungera. tankade endast senaste versionen av dota så jag har inget konstigt i 'Download'-mappen. men när jag skulle spela så kommer samma felmeddelande upp.
har alltid kunnat spela utan problem.
är det någon som känner igen felmeddelandet och vad jag ska göra åt det?
såg en gammal tråd från 2004 om samma problem med en lösning. den lösningen innebar dock att avinstallera någon codec som jag inte har installerad så jag blev inge klokare på att läsa den tråden.
som sagt, är det någon som känner igen felmeddelandet och vet vad jag ska göra?
tack på förhand!
kommer till loading-skärmen och efter lite laddande så kommer det klassiska felmeddelande-ljudet, spelet stängs ner och upp kommer meddelandet.
Det började igår kväll. imorse installerade jag om spelet (orginal-skivor) och förväntade mig att det skulle fungera. tankade endast senaste versionen av dota så jag har inget konstigt i 'Download'-mappen. men när jag skulle spela så kommer samma felmeddelande upp.
har alltid kunnat spela utan problem.
är det någon som känner igen felmeddelandet och vad jag ska göra åt det?
såg en gammal tråd från 2004 om samma problem med en lösning. den lösningen innebar dock att avinstallera någon codec som jag inte har installerad så jag blev inge klokare på att läsa den tråden.
som sagt, är det någon som känner igen felmeddelandet och vet vad jag ska göra?
tack på förhand!