Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AoC=Epicfail

Postat av Hardboiled15 den 30 Juni 2008, 23:55
78 kommentarer · 39 träffar
Hej! Jag var vädligt positiv då jag först läste om Age of conan det lät som en dröm en stor fantasy värld med real time strider inga fula orcer eller alver.

En brutal och ond värld där ingen går att lita på. Och nu sitter jag med min Collectors Editiion box ca 1 månad efter relase och tänker WTF?!

Det vi fick var ett RPG med en ingame chatt. Nu ska vi se vad som är broken i spelet Crafting,pvp,pve,itemization,s tats,spelets prestanda,guild städer,siege war,mounted combat och jag har säkert missat en jävla massa saker.

Dom borde ha halverat priset tycker jag eftersom dom sålde ett spel som innehåller hälften av vad som utlovades och den hälften som finns med i spelet är ganska broken. Nej AoC kanske är ok om ca 6 månader men just nu så är det skit. Förstod från början att spelet aldrig skulle leva upp till sin Hype och det gjorde det verkligen inte. Och jag var också med i general betan i ett halvår innan relase känns som att jag fortfarande kör med beta klienten.

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..