Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Barbarian
43
League of Misfits
Wildsoul
Jag spelar AOC men jag tänker inte avslöja mig pga alla fanboys.
Namn Rayuki
Class Guardian
Lvl 36
Guild : Ingen
Server : Battlescar
Necromancer
51
Öh, kommer inte ihåg guildnamnet
Dagon
Namn: poiutrew
Class: barbarian
Lvl: 60
Gulid: Dunno namn:P
Server Wildsoul
Bear Shaman
65
Aesir
Soulstorm
Class: Barbarian
Lvl: 32
Guild:
Server:Battlescar
@ Twilight ;)
FniSS
Class: Priest of Mitra
lvl: 36
Guild: Immortals
Server: Soulstorm
80 Demonologist + 50 Ranger
Det verkar sugaballe enligt mige.
OT:
lvl 35 dark templar (suger totalt, verkade coolt min första char)
lvl 32 barb (min main som jag håller på att dra till 80 nu)
lvl 17 hox
lvl 15 pom
lvl 15 tos
lvl 7 necro
Class: Tempest of Set
Level: 80
Server: Soulstorm