Jag har "köpt" PES2008 och på http://www.pes6.de kan man ladda ner skor,arenor,bollar mm. Jag har laddat ner allt men jag vet inte var jag ska lägga in det., Behöver jag skapa extra folder ?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag förstår inte riktigt.. När blev det fel att vara rasist? Inget annat land gillar zigenare, men i Sverige är det lagförd att man måste blunda för att de snor ens cyklar hela tiden ;( bajssverige
Man är Rssist för att man följer Jimmie Åkesson...vart är världen på väg? #0 Det är endast media som Aftonbladet och Expressen som påverkar minoriteten som dig att försöka få SD att se dåliga ut medans resten av Sverige bakom kulisserna inser problemen som uppstår i Sverige p.g.a den misslyckade invandringsproblematiken som är ett faktum!
visste att det var något lurt med den där emil asså, har ni märkt hur nästan inga cs lag har några svarta med i lineupen nu för tiden? heaton har vart där och rensat
Förstår inte grejen, han har över 17000 följare. DN-debatt följer även Åkesson, som ett exempel. tramsig tråd, kan inte mods bara ta bort dessa tramstrådar en gång för alla?
Roligt när man ser att folk skriver att Jimmie Åkesson är en idiot osv. Tror dock han kan vara en av dem smartaste och mest välutvecklade partiledarna vi har. Samt att han har ett öga för att prata och framföra sina argument till skillnad från vår nuvarande statsminister!
#23, Haha va? Han blir helt överkörd i alla debatter som inte handlar om invandring, skulle inte kalla honom en smart politiker om han inte ens kan argumentera om vanliga viktiga frågor..
Eller du kanske är en av dem som söker på youtube efter jimmy åkesson äger och sen hittar någon youtube video när han pratar med någon som inte är ett dugg insatt i politik? sen är du nöjd
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Tror inte han är rasist bara för han följer Jimmy.
Så jävla bajsnödig.
HELT RÄTT HEATON!!!!
wtf
Eller du kanske är en av dem som söker på youtube efter jimmy åkesson äger och sen hittar någon youtube video när han pratar med någon som inte är ett dugg insatt i politik? sen är du nöjd
#32 Jimmie Åkesson for President