Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja med tibia?

Postat av 0.O den 5 Juni 2008, 23:48
78 kommentarer · 288 träffar
Tjena

När jag var ca 12-15 år gammal spelade jag tibia, tyckte det var kul och så men tröttnade. Sedan dess har jag främst spelat cs och har tänkt tillbaka på tibiatiden som "vad fan sysslade jag med?"

MEN nu på sistone har alla spel blivit tråkiga. WoW, CS, dota... finner inget nöje i det längre. Så då kom en tanke till mig: Tibia? No way, tänkte jag först, men sedan började jag vela. Kan ju vara jävligt kul tidsfördriv medan man sitter på msn eller surfar. Kom även på att eftersom att så gott som alla tibiaspelare bottar sina chars kan man ju göra det medan man är på jobbet eller stranden i sommar, och sedan sälja accet när skolan börjar igen. Profit

Anyways, tibia har förändrats sen jag spelade det och jag har ingen koll på det längre. Vet att man inte använder runor på samma sätt längre, men mycket mer vet jag inte. Därför undrar jag om någon kan tipsa om vilken vocation som skulle passa mig! :) Jag vill kunna botta effektivt, tjäna pengar och vara en voc som är rolig att spela.

Over and out

Tibia

135 personer har röstat

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..