Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

E-sport på TV

Postat av flUffo den 19 Mars 2008, 23:40
10 kommentarer · 91 träffar
Hej
I korea är SC ett stort spel, och själv så lirar jag inte så mycket star craft men älskar att se när alla profs från korea spela. Är det bara jag som tycker man bör sända mera e-sport på TV? jag ser alldrig någon match i CS, WoW Arena, Starcraft, eller någon liknande spel på TV.
Tror ni att ett program skulle kunna börja sända lite blandade matcher från E-sport världen på TV, och att folk skulle se? personligen så tycker jag det är grymt kul att se profs i spelvärlden på t.ex. youtube, och hoppas att att sverige börjar sända t.ex. Star Craft på TV.

För er som har lirat lite Star Craft och vet vad spelet går ut på så kan ni gå in youtuba på Jaedong VS Flach och själva leta er fram till den person ni tycker spelar roligast. Och såhär ser det ut när Boxer (profs spelare) lirar SC.
http://www.youtube.com/watch?v =SSVFqOihMIE

WoW filmer hittar vi på www.warcraftmovies.com

CS filmer vet jag inte. För jag spelar inte så mkt CS men kan lätt tänka mig se mera av det om de är mycket tid nerlagt på filmerna.

Så till frågan, vilka mer spel är roliga att följa? och tror ni att vi kommer få se mera E-sport på TV i framtiden?
länka eran favorit film, och skriv vilket spel det är under
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..