Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gears of war problem, hjälp!

Postat av Dobi! den 15 Mars 2008, 23:09
4 kommentarer · 56 träffar
Efter jag har installerat GoW så kommer det en liten ruta upp där det står:

To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates:

+ AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16

If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost.

Och när jag trycker på "next" så står det:

To run Gears of War with your current hardware setup, you must either install the AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 or get the latest driver for your brand of processor from the http://www.amd.com website. To install the update, click INSTALL.

If you do not install this driver or the latest driver from the website, at some point the game will stop and your progress will be lost.

Och när jag trycker på "install" så kommer det upp en liten ruta där det står:

Welcome to the AMD CPU Driver Installation Wizard. This wizard will install the 32-bit version 1.3.2.0 of the AMD CPU Driver.

Det är ju inte ens den jag ska ha för tusan! och även när jag har installerat denna version så funkar det såklart ändå inte utan då kommer samma ruta med samma text när jag dubbelklickar på GoW ikonen:

To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates:

+ AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16

If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost.

Det är ju "version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16" jag behöver men den finns inte på skivan utan istället dyker det upp en installation för: 32-bit version 1.3.2.0.

Har laddat ner den från amd.com och det är samma där, det blir 1.3.2.0 när jag ska installera det

Om ni har haft detta problem eller vet hur jag ska få iordning på det så vore jag tacksam om ni kunde berätta

Spelet är köpt.

Tack och bjuder på stavfel.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..