Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CoD4 Mega Problem

Postat av LeeZe den 29 Februari 2008, 23:07
4 kommentarer · 128 träffar
Tjo,

Jag var o handlade Call of Duty 4 kl.16.50 idag och tänkte börja spela online efter att ja spelat det på lan me polare o så med nerladdad version som funkat felfritt.. tog bort det o installera om de me skiva och nu har ja fått samma problem som många andra har med att när ja går in i spelet och kommer fram till skapa ny profil så stängs de ner helt mysko :S.. försökte igen då stog de starta i safe mode (ja/nej) provat båda men funka ej.. konstigt nog funkade de om jag kollade färdigt på introna i början när man går in i spelet men sen efter jag ladda ner 1.5 patchen så försvann introna och då hände samma problem som förut att de stängs ner .. installerat om det ett flertal gånger och olika drivrutiner men samma problem kvarstår. visserligen kan jag ju köra 1.4 men man vill ju ha senaste patchen :P.. har läst i stort sett alla trådar här på fragbite och ett antal andra sidor men ingen av lösningarna funkade för mig.

Dator:
Amd Athlon 2800+, GeForce 6600GT, 1024 minne (Verkligen minimum :P.. men tycker de borde duga eftersom ja kunde spela de nerladdade spelet..)

Tack i förhand..

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..