Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

när kommer alla tröttna på cs?

Postat av shroud den 6 September 2004, 22:21
48 kommentarer · 83 träffar
så har jag tröttnat på cs..

tja! jo det jag undrar är när man egentligen kommer tröttna på det kassa spelet: "CS", ,som jag kallar det, jag förstår att det är många som gillar det men Jag har spelat det i ungefär 4år. och jag slutade för ett halv år sedan och då la Jag av bara för att det sög efter en lång tid spelande, det blev bara samma vapen, samma bana och den äckliga grafiken.

Tiden gick och sen kom Steam...

Jag blev förbannad på Steam för att det inte funkade ibland/oftas. jag tror att det är många som kommer ihåg när steam var nytt, då när cs ville inte starta och när inte kunde logga in osv. det blev kaos.

Jag tröttnade fort! jag hade slängt spelet och gavt upp, och då satt jag mindre framför datorn. men efter ungefär två månader senare så installera jag det, Jag blev helt enkelt sugen och längtade på att skjuta med AWP:n osv. efter en lång tid så slängde jag det igen, och installerade. det blev oftas så.
Nu har jag slutat totalt, men ändå har jag spelet installerat. Själv vet jag inte hur jag kommer tröttna på det. för just det här spelet har fått mig att sitta framför datorn hela tiden :P

så när kommer alla tröttna på cs? tröttnar ni? funderar ni på att sluta? ..hur blir det?

ursäkta för lite stavfel..
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..