Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har en fråga angående Guitar hero och Playstation 3.
Är det något som vet om det finns någon sorts adapter som gör att man kan koppla in playstation 2 gitarrer i playstation 3?
Påtal om Guitar Hero 3.. jag har ett xbox360 som bara ligger å ruttnar i princip, fick mitt studiebidrag igår på 1000 spänn, och har 830~ kvar efter gårdagens bravader.
Skulle dock kunna få lite pengar av farsan.
Men är det värt att köpa GH3 för dessa pengar då? Det betyder att jag kommer vara pank i en månad men vafan, har inget annat att göra med pengarna förutom att köpa godis och dyl.
Så vad säger ni?
Mjo, men mina polare säger att man tröttnar på det efter 1 månad typ..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Glömde my name is jonas :D
cliffs of dover
Even flow
barracuda
In Flames - Take this life
Har en fråga angående Guitar hero och Playstation 3.
Är det något som vet om det finns någon sorts adapter som gör att man kan koppla in playstation 2 gitarrer i playstation 3?
http://www.webhallen.com/prod. php?id=79780
Skulle dock kunna få lite pengar av farsan.
Men är det värt att köpa GH3 för dessa pengar då? Det betyder att jag kommer vara pank i en månad men vafan, har inget annat att göra med pengarna förutom att köpa godis och dyl.
Så vad säger ni?
Mjo, men mina polare säger att man tröttnar på det efter 1 månad typ..
OnT: Roligast att spela är nog Priestess, The Pretender, Messages
sen är även even flow jävligt skön=)
Hur sköna som helst :)
Through The Fire and Flames
When You Were Young
:)
#19 Ja lätt! Hur skoj som helst om man kör LIVE me :D
Through The Fire and Flames
When We Were Young
har en fråga ska försöka köra mitt online!(Till pc) det står att man ska skriva in sin licens!?vart står den? har testat med cdkeyn
my name is jonas
cliffs of dover
Hier Kommt alex
nej #26 , den heter WHEN YOU WERE YOUNG
#30 skön musiksmak ;D
har inte guitar hero 3.. en polare har :P
Metallica - One
schools out
slayer - raining blood
through fire and flames
dom e nice =)