Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DOTA problem!

Postat av ACKMAN den 10 Januari 2008, 19:00
8 kommentarer · 30 träffar
TJO, jo nu är det så att jag har ett FETT störande problem. Varje gång jag kör ett DOTA game så tar det 20min+ sedan startas datorn om. Det kommer upp en blå ruta över hela skärmen så står det massa skit.

Iaf så är det RIKTIGT jobbigt då jag inte kan spela klart ett DOTA game. Har ett crackat Frozen throne och mina polare använder exakt samma utan att få problemet. Har kollat ett bra antal gånger om det beror på att datorn blir för varm men NOP, ligger fortf. på låg värme.

Sedan när jag spelar med krävande spel så händer det heller ingenting, så det ska verkligen inte vara pga att datorn blir förvarm. (har förövrigt en bra dator så datorn pallar det så inga onödiga kommentarer om detta)

Någon som vet hur man ska lösa det eller vet vad det kan vara för anledning så vore det SCHYSST om jag fick lite hjälp!

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..