Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny ägare av Wii!

Postat av Nibbe_ den 30 December 2007, 06:28
26 kommentarer · 136 träffar
Okej, idag... eller vänta nu, IGÅR blir det ju. (min dygnsrytm är lite trasig) blev jag en stolt ägare av Wii. Hittills har jag bara wii sports men har beställt Rayman Raping Rabbits, red steel och Far cry från CDON för mindre än 600:- (mysiga priser.)

Planerar på att införskaffa Super smash bros Brawl, Soul calibur legends, Resident Evül, super mario galaxy och kanske lego star wars.

Finns det någon annan titel som är ute eller som kommer som är intressant? Gillar FPS starkt, och med Wii moten blir det ju tio gånger roligare.

En annan fråga jag har är angående chassit. Är det enkelt att byta ut det? bara att skruva av och skruva på, simpelt a lá kindereggsleksak? vill starkt skaffa "Black Katana" med en snygg svart färg och rött DVD-lyse.

Värmen undrar jag också om. Är Wii typ känt för att överhetta eller något? Man ser extraflektar till wii't, stället, etc. och massor av sånt om man kollar i butiker, gör mig lite orolig då jag börjar tänka på mitt gamla grafikkort jag smälte.

och en sista fråga (tror jag.):
Man kan ju köpa skal till wii moten och nunchuken, är dem bekväma? kollar man på bilder så ser jag att de inte är utbucklade och annorlunda formade som den man fick med i kartongen, riktigt obehaglig.

Det var nog allt för nu, stavfel, grammatikfel och andra fel bjuder jag gladerligen på.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..