Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Guitar Hero problem/fråga

Postat av BadKareT den 28 December 2007, 01:18
12 kommentarer · 38 träffar
Tjena tjena.

Nu är det så att jag undrar en sak.
Jag har Guitar Hero på dator och kör med tangentbord just nu, har beställt ett guitar hero från Ginza.se med gitarr och allt.
Men det är så att strängarna, plupparna, är i konstig ordning. På playstation som jag spelade på idag, så är grön längst till vänster, sedan röd, gul, blå, orange. Men på min dator är det tvärtom, alltså: Orange, blå, gul, röd, grön från vänster.
vad kan jag göra åt det? Ändras det automatiskt när jag sedan kopplar in gitarr? (gitarren är beställd men ej kommit).

Sedan kan jag slänga in en fråga till, beställde som sagt Guitar Hero 3 från Ginza.se. Då stod det: Få ex kvar, risk för utförsäljning. Jag beställde, sedan tittade jag på Ginza.se och då stod det: Varan är beställd hos leverantören, har ej kommit.
Sedan direkt efter jag såg det kom det ett mejl som sade att beställningen är bekräftad, sedan inget mer. Betyder det att jag fick sista exemplaret dom hade inne eller får jag en nybeställd från leverantören vilket kommer ta lite längre tid och få.
Hoppas jag skrev det hela bra, fråga på bara om ni undrar något eller inte förstår.

BTW: Här är bild på hur färgplupparna är för mig. Som sagt på Playstation är det tvärtom.

http://i43.photobucket.com/alb ums/e363/CraxIgorE/Guitarhero. jpg

Tack i förhand // Grooth.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..