Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Doom III, en besvikelse?

Postat av Trollkarlen_Lurifix den 10 Augusti 2004, 15:42
118 kommentarer · 204 träffar
Hej på er alla!

Vid det här laget så har Doom III kommit ut i stora delar av världen, och många svenskar har laddat hem spelet. Personligen tänkte jag köpa det, märk väll ordet "tänkte". Då jag har sett screenshoots, videos, och även läst lite recensioner och hört folks tankar kring detta spel så börjar jag blir lite fundersam. Det är ju inte det Doom som man som liten satt och nötte, det är inget spel då man springer rakt in i fienderna och bara mosar ihjäl dom med sin feta kulspruta eller något. Utan det är snarare att smyga runt, ta det lugnt och genom söka varje litet hörn efter monster.

Grafiken verkar helt underbar, men för mig är det inte Doom. Jag tror att Doom III har varit under utveckling förlänge och förlorat den där "Doom-känslan" som så många spel har saknat. Nu är det (verkar det som) bara ett fps-spel i mängden?

Jag vill gärna veta era erfarenheter och dylikt av detta spel. För ifall jag skall skaffa det, då köper jag det. Ett spel som Doom få ju inte laddas hem :)
Hoppas ni kan ge mig seriösa svar.

Tack på förhand!

118 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 118 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..