Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mina tankar angående CSP

Postat av wAzp-EN den 19 Oktober 2007, 10:17
21 kommentarer · 53 träffar
Tankar angående CSP

*OBS* Det här är en beta, jag vet. Men bara några saker som jag tycker borde ändras till nästa version.

Ljud i CSP: är i stort sätt som i Source, och det är ett minus som jag tror att det är något som dom flesta vill att man ska ta bort.

Hax och detaljer: På t.ex. de_nuke så hittar man en "räls" som går igenom väggen nere på B och där kan man hitta lätta detaljer att haxxa.

Buggar: När du switchar till Burst så blir det nästan tvärt om i olika situationer.

Gå och Krypa: Krypa är som att man glider ner 4 meter fram och det hörs. Jag tror att man heldre tar och går fram. Men kan vara bra i vissa tillfällen t.ex. ducka vid lådor.

Jag tycker man borde ha ett 1.6 "Movement"

Sniper-Scope: defenetivt att man borde ha 1.6 sniper-scope ingen tvekan om saken. Eftersom att det här är en beta så tycker jag också att man borde pilla fram fler vapen.

B-Hop: Det är helt okej och ha b-hop, det kan kännas för lätt att b-hopa.

Rysshop: känns lika lätt att rysshoppa som i BHOP.

Fire-Rate: Man har 1.5 fire rate. det känns lite anorlunda. Ibland känns det som Source Fire-Rate och i bland som i 1.5 Man borde ha 1.6 Fire Rate tycker jag.

Spray-pattern: Det buggar när man sprayar på väggen. Det far i olika bitar.

Scoreboard: Den bör rätas till. Man ser ju knappt vad man har för stats.

Mina ord...

Det var väll inte så mycket mer o säga. Annars var Promod ett lyckat spel. Jag hoppas att det kommer bli en stor framgång i eSport världen. Jag kommer att börja spela CSP om de fortsätter så här.

Skriv gärna också vad ni tycker om saken...

Good Job: Alex 'n The crew!

CSP Bra?

73 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..