Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tanksen roll i WAR

Postat av Shirosaki den 26 Augusti 2007, 15:12
7 kommentarer · 162 träffar
Eftersom WAR är baserat på PvP/RvR I största del undrar många vad tanken gör där?

Därför tänkte jag svara på det lite kort:

Jo han springer in och helt enkelt gör att man inte kan ignorera honom.

”Ironbreaker”(Dvärgarnas tank) slår dig hårdare och gör dig svagare desto längre du ignorerar honom.

”The knights of the blazing sun” (Människornas tank) buffar sina allierade och höjer deras moral, nästan så mycket att det är omöjligt att döda dem tills du tar ner tanken.

”Swordmaster” (Highelfs tank) gör mer skada snabbt och effektivt vilket gör att du borde ta ner honom så du helt enkelt blir av med honom.

Det var alla Alliance tanks, nu kommer även Destructions tanksen:

”Black Orcs” (Greenskins tank) är den som är mest aggressiv och gör mest skada av destructionstanksen, ungefär som ”Swordmaster”. Jag disablar dig och slår skiten av dig, desto längre du väntar med att döda honom desto mer skada gör han.

”The Chosen” (Chaos tank) Han har debuff auras, desto längre de är aktiva desto mer effektiva blir de.

”Black Guard” (Dark elf tank) Desto mer skada han tar desto mer skada gör han, han är den mest deffensiva tanken bland destructionstanksen, ungefär som ”Ironbreaker” för Alliance.

Har klistat in det från http://www.war.swedish.nu /

–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;––––

Verkar sjukt najs ifall du frågar mig, tanks kommer man bli tvungen att döda först annars verkar det som dom kommer bli skitstarka. :) Till skillnad mot WoW där prot tanks gör mindre dmg än ett critter -.-

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..