1
Frågor till D2-LoD experter!
Postat av Smuffelito den 26 Augusti 2007, 02:00
56 kommentarer · 256 träffar
Tja har börjat med D2 lite smått igen.. är dock hyffsad noob och undrar lite hur jag ska specca med min sorc, är lvl 23 atm, cold speccad.
Jag vill förbli cold speccad men vet inte exakt hur jag ska fördela mina poäng, vad är bäst om man är solo, blizz eller orb?
Hur viktig är warmth egentligen?, Jag googlade runt på lite sorc specs så hade majoriteten bara 1 i warmth?!
Jag antar att det är för att de är "twinkade" och har massa mana steal gear osv så de inte behöver warmth.
Hur mkt ska man ha i warmth om man inte är twinkad ?
Kör single player förövrigt så är solo (nedladdad version):E
Med items där det står typ 5% mana stolen per hit, gäller det då fysiska hits, med melee, eller gäller det även spells?
Lite övriga tips för en solo sorc ? :)
Tack för mogna svar!
Jag vill förbli cold speccad men vet inte exakt hur jag ska fördela mina poäng, vad är bäst om man är solo, blizz eller orb?
Hur viktig är warmth egentligen?, Jag googlade runt på lite sorc specs så hade majoriteten bara 1 i warmth?!
Jag antar att det är för att de är "twinkade" och har massa mana steal gear osv så de inte behöver warmth.
Hur mkt ska man ha i warmth om man inte är twinkad ?
Kör single player förövrigt så är solo (nedladdad version):E
Med items där det står typ 5% mana stolen per hit, gäller det då fysiska hits, med melee, eller gäller det även spells?
Lite övriga tips för en solo sorc ? :)
Tack för mogna svar!