Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fifa Manager 07: Transfer Conditions

Postat av Netrag den 20 Augusti 2007, 00:55
5 kommentarer · 177 träffar
God afton kära Fifa Manager-spelare. Det är er jag vill ställa denna fråga, resterande läsare behöver varken läsa mer, eller yttra sig.
Jag spelar alltså Fifa Manager 07, och har hållt på i kanske 3-4 säsonger nu. Jag kör karriärläget av spelet och tränar Ascoli i serie A (det bästa alternativet jag haft hittills).
Nu när en säsong är avklarad är transfersäsongen igång. Men jag kan inte värva spelare som jag borde kunna värva, som jag kunnat i förra transfersäsonger. Jag får upp texten: "You can't sign this player at the moment because of your transfer conditions."
Jag förstår inte innebörden alls. Jag kan köpa en del spelare som är väldigt billiga men inte dyrare. Är det någon klausul eller något? :P

Hoppas det finns någon riktigt inbiten Manager-spelare där ute som kan hjälpa mig och förklara varför det blir så här :) Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..