Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diablo II HELP!!

Postat av låst konto 147284 den 15 Augusti 2007, 00:48
11 kommentarer · 32 träffar
Hej Fragbite,

Jag har ett seriöst och störande problem med Diablo II. Jag har köpt en ny dator som has Windows Vista som OS. När jag installerar Diablo II och ska spela det så startas inte Diablo II upp. Det kommer upp ett fel meddelande om kombabilitets problem (eller vad det heter) som till exempel DirectDraw. Men mitt grafik kort är en nVIDIA GeFore 7500 LE och min dator pallar Diablo II utan problem antar jag - jag har desutom laddat ner de senaste drivrutinerna för mitt grafik kort.

Så jag undrar... Vad ska jag göra? Finns det en patch eller någon grejj man kan installera för att få Diablo II fungera på något sätt? Eller ska jag vänta på att Blizzard fixar problemet med tiden?

Den som har en lösning till mitt problem, så skriv in den här, all hjälp uppskattas hjärtligt! Help me! Inform me! Anything?!

EDIT: Tack #1! :) Har fixat spelet och nu kan jag spela det utan problem! Once again thanks an all credits to #1!! xD
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..