Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WC3 hjälp battle.net

Postat av MicheliXL den 11 Juli 2007, 22:09
7 kommentarer · 104 träffar
okej okej det finns hundra tusen såna här trådar men jag är en VÄLDIGT speciel pojke (kanske flicka) och kan ej hosta game på battle.net.
har en port på min router dlink med bla bla bla om man kan d-link så om man får in på advanced, application så har jag en port som heter battle.net trigger port :"6112" sen both och sen public port :"6112" den fanns där redan innan jag gick in och skulle skapa en sån port för att kunna hosta ett game....
jag kan joina olicka games utan nått problem och sen på DH så spelade jag lan med en kompis jag kunde inte hosta men han kunde det, så ja jag har AVG FREE ANTI VIRUS .....
stängde av det precis och försökte hosta ett game satt ungeför 5 minuter med x hero siege (populärt engligt mej alla vill in och spela det spelet)
ja det kan vara massa annat och förlåt för stavning och punkter och decimaler.... ingen trakasering går till min bror i sånna fall BARA HJÄLP
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..