1
Return Of Ares!
Postat av ShooTo den 8 Mars 2007, 22:32
6 kommentarer · 136 träffar
Alla Wow trådar som finns och dylika trådar om rpg,mmo spel,
så vill jag nu slå ett slag för Rf Online. Är ett mmo spel men har Mkt snyggare grafik än Wow...eller iaf annorlunda grafik. mindre tecknat.(alla har ju olika smak)
Officiella sida kostar pengar precis som wow. Men dom flesta har gått över till en privat server med Bra admins och bra event.
hemsidan är. www.returnofares.com
testa det eller kolla in sidan iaf.
Folk över hela världen spelar det..dock för lite svenskar. Inte allt för många som vet om spelet existerar.
Om någon har frågor om det kan ni maila mig.
Jag Är Den enda svenska admin på den server. Finns drygt 15 admins totalt. Kolla in sidan och give it a try.
gillar ni det inte e det bara att sluta.
Men jag vill ha in mer svenskar till servern!
//Gm Robz. Bellato For the Win
EDIT: http://www.rf-onlinegame.com/s creenshots.php?&page=4
Detta är ss från den officeilla servern, Är inte 100% samma då detta är Episod 3, och den privata just uppdaterats till episod 2, dock inte mkt som skiljer, här får ni iaf ett hum om hur det ser ut
Kan tilläggas att dessa ss är inte direkt rättvisa mot hur spelet är.
Och som sagt så är episod 2 ute nu så kan göra mkt mer än i episod 1.
och du har verkligen inte kännt på spelet om du lagt av vid lvl 26..det roliga börjar efter lvl 30
och lvl 30 blir man snabbt. du kan max ha lirat i typ 2 dagar
efter lvl 40 börjar det sega. Men det är ju en del av poängen..skall ej avar lätt att bli max lvl.
Vill iaf försöka få in mer svenskar här. Jag är den enda Svenska Admin på den server så tycker det vart roligt om man sett fler svenskar!
så vill jag nu slå ett slag för Rf Online. Är ett mmo spel men har Mkt snyggare grafik än Wow...eller iaf annorlunda grafik. mindre tecknat.(alla har ju olika smak)
Officiella sida kostar pengar precis som wow. Men dom flesta har gått över till en privat server med Bra admins och bra event.
hemsidan är. www.returnofares.com
testa det eller kolla in sidan iaf.
Folk över hela världen spelar det..dock för lite svenskar. Inte allt för många som vet om spelet existerar.
Om någon har frågor om det kan ni maila mig.
Jag Är Den enda svenska admin på den server. Finns drygt 15 admins totalt. Kolla in sidan och give it a try.
gillar ni det inte e det bara att sluta.
Men jag vill ha in mer svenskar till servern!
//Gm Robz. Bellato For the Win
EDIT: http://www.rf-onlinegame.com/s creenshots.php?&page=4
Detta är ss från den officeilla servern, Är inte 100% samma då detta är Episod 3, och den privata just uppdaterats till episod 2, dock inte mkt som skiljer, här får ni iaf ett hum om hur det ser ut
Kan tilläggas att dessa ss är inte direkt rättvisa mot hur spelet är.
Och som sagt så är episod 2 ute nu så kan göra mkt mer än i episod 1.
och du har verkligen inte kännt på spelet om du lagt av vid lvl 26..det roliga börjar efter lvl 30
och lvl 30 blir man snabbt. du kan max ha lirat i typ 2 dagar
efter lvl 40 börjar det sega. Men det är ju en del av poängen..skall ej avar lätt att bli max lvl.
Vill iaf försöka få in mer svenskar här. Jag är den enda Svenska Admin på den server så tycker det vart roligt om man sett fler svenskar!