Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

!Half-Life 2!

Postat av CORRIERE den 19 Maj 2004, 20:31
29 kommentarer · 147 träffar
Jag läste typ "nästan" den senaste nyhetern på Fragbites nyheter om Halflife 2 att det ska komma i slutet av sommaren...

Jag gick på toa för att ja göra mina behov, tog med mig ett nytt nummer av PCGW (från April, dvs ganska nytt)

Jag citerar :

" Halflife 2, Avslutat? Borta? : Ja, det är dessvärre sant. Valve har gett upp! Efter ännu ett lyckat angrepp mot deras server, då merparten av den färdiga koden laddades ner av nätpriater, har de nu meddelat att de lägger ner hela Half-Life 2 Projektet. De säger själva att omskrivandet av grundkoden och olika delar av spelet kommer att ta för mycket tid, och kosta alldeles för mycket pengar, för att de ska klara av det. Det första angreppet skadades deras ekonomi allvarligt, och de tvingades ta in extra kapital från investorer. Denna gång har investorerna sagt nej på grund av bristande säkerhet. Det är mycket möjligt att detta är sista spiken i kistan för valve, som var helt beroende av Half Life 2 och dess Lansering som skulle vara i April. Vi hoppas att tjuvarna har lärt sig en läxa : Man stjäl inte koden till ett spel, för då kommer inte spelet ut. IDIOTER! "

Det va det som stod i PCGW no. 4

Som sagt jag citerade bara, Och URSÄKTA mig om det har varit någon annan nyhet som jag inte vet, dela istället med dig den nyheten du har om halflife 2 för jag vill VERKLIGEN att det ska komma ut men nu kommer det inte..

Aja Allt Från mig!

(OBS INGET APRIL SKÄMT!!!)

Mvh /// Nosler!
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..