Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mysiga och gratis online-spel

Postat av Klauz :DDD den 30 November 2006, 19:35
24 kommentarer · 4 933 träffar
Hejsan allihopa!

Jag tänkte göra en tråd om massa roliga gartisspel som man kan fördriva tiden med, när man inte har något att göra! Läs igenom, kolla runt, vadsomhelst! Kommentarer som "Å LOL DU E JU HELTT DUMM I HÖVETT GÅ OCH BAJSA HEHEHEHEH" kan gå till en annan tråd! Jag gjorde denna för att hjälpa folk som har tråkigt i skolan etc. Så hjälp mig göra tråden bättre istället för att vara jobbig.

Spel nummer1: Haxed

Bli medlem här ––> www.haxed.se

Spelet går ut på att du ska bränna hembränt och sälja det till lokala puber eller ungdomar på stan. Desto mer du bränner, desto mäktigare blir du. Tycker personligen att detta spelet är skoj!

Spel nummer2: Runescape

Bli medlem här ––> www.runescape.com

Ett skönt och mysigt rollspel som är uppbyggt som vilket rollspel som helst - du går runt och dödar monster, går upp i level och samlar pengar.

Spel nummer3: DeKrim

Bli medlem här ––> www.dekrim.se

Detta spelet är lite likt haxed, fast istället för att bränna sprit så är du en brotsling som ska slå ner tanter och råna banker och liknande, för att få respekt och pengar

Spel nummer4: Kings of Chaos

Bli medlem här ––> www.kingsofchaos.com

Spelet går ut på att bygga ett medeltida rike, du får välja mellan ett visst antal raser, och så ska du kriga med andra riken så att du får en större armé och ett mäktigare imperium

Spel nummer5: Managerzone

Bli medlem på www.managerzone.se

Ett spel där du tar åt dig positionen som en manager för ett fotbolls/hockeylag. Går ut på att träna dina spelare, vinna matcher och bli det bästa laget som finns!

Fotnot: Har hört att detta ska kosta en lite summa för ett SMS som man skickar in för att kunna spela, är dock inte säker

Spel nummer6: The crims

Bli medlem på www.Thecrims.com

The Crims utspelar sig i Crim City - en metropol för gangsters, brottslingar och kriminella. Du har begränsad tid på dig att bli mest respekterade invånaren i Crim City. Den som får mest respekt vinner! [KOPIERAT FRÅN HEMSIDAN]

Spel nummer7: CS-manager

Bli medlem på www.cs-manager.com

Ett spel, likandant som managerzone fast nu med ett CS-lag. KOstar ett aktiverings sms á 10kr [TROR JAG]

__TILL SIDOR MED GRATIS FLASHSPEL__

Sida nummer1: www.newgrounds.com

Trevlig liten sida med sköna små spel, krävs ingen registrering för att lira

Sida nummer2: www.miniclip.com

Samma som ovanstående

Sida nummer3: www.blip.se

Skön sida med spel där man möter andra online. Registrering krävs.

Sida nummer4: www.addictinggames.com

Samma som miniclip och newgrounds: roliga singleplayer spel som inte kräver någon registrering.

Sida nummer5: http://www.hamsterpaj.net

Samma som ovanstående sida: småkuliga spel utan registrering!

Sida nummer6: www.mousebreaker.net

Samma som de flesta andra sidor, gratis spel utan krav på registrering. Skillnaden på sidorna är spelen, det är olika spel på varje sida ;D

Skriv gärna ner sidor och spel som är gratis, som jag har missat! Så vi kan få detta att bli som ett slags gratisspel-uppslagsverk! Så för att skapa en liten duskussion: Vad tycker ni om spel som dessa? Är det mysiga tidsfördriv eller bara hjärndött skräp?

Pusspuss

// Berkut
Föregående tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..