Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med flera spel

Postat av Ruiner den 16 Maj 2004, 16:53
3 kommentarer · 140 träffar
Hej! jag formaterade min dator igår på grund av att jag hade problem med olika spel, till exempel warcraft 3 , counter-strike och neverwinter nights. Så är allt rensat och jag instalerar allt igen. Dock så har jag samma problem igen! När jag startar warcraft 3 så låser sig datorn efter cirka 40 sekunder , jag får inget felmeddelande eller något sådant, datorn bara låser sig och det går ej att trycka på alt + f4 eller något sådant, bara strypa datorn. Samma problem är det i neverwinter nights och i counter-strike. Det blir jag riktigt less på faktist :/ Jag har skickat mail till Atari (supporten) och dom säger bara att jag ska ladda ner de senaste catalyst driverserna för mitt kort (jag har ett radeon 9600 pro 256 ddr ram) Vilket jag har gjort, samma problem i alla fall. Jag har testat att instalera om grafikkortet och köra med original drivrutinerna men det hjälper inte. Finns det någon fix/patch/drivrutin för tex windows eller mitt grafikkort som kan fixa detta? Har du haft samma problem och löst det? Svara i så fall. Tacksam för alla seriösa svar!

Min dator : en amd 2000+ , 512 ddr ram , windows xp home edition.

Datorn är inte för varm heller, så det behöver ni ej påpeka.

mvh / Robin!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..