Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Speed x2

Postat av Despire den 26 Oktober 2006, 07:11
6 kommentarer · 129 träffar
Hej. Jag har ett problem med datorn. Det är såhär att när jag spelar Need for Speed: Most Wanted eller GTA: San Andreas så går spelet dubbelt så snabbt i allt.

T.ex nfs mw: Bilarna går dubbelt så snabbt, och när jag ska svänga är det dubbelt så kraftigt. Så det är skit svårt att spela, det går rent ut sagt inte. Det är för svårt.

Det är samma sag med GTA: San Andreas, man springer x2, skjuter x2, kör fordon x2. Det går bara inte. :(

Så min fråga är: Vet ni vad som är felet ? Kan det vara för jag har maxxat grafiken på allt? (Jag kan inte tro att det är det, varför skulle då tillåta att ha maxxat. Och min datorn klarar det.)

Förra gången jag fråga detta så var det nån som sa att det var föra tt jag hade dubelkärnad processor, om det nu är så. Hur stänger jag av den enda under tiden jag spelar ? Och sen, hur sätter jag på den XD
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..