Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FM 2006

Postat av Sayimbaplz den 27 Juli 2006, 16:33
18 kommentarer · 188 träffar
Nu ska jag försöka förklara det här så bra som möjligt, men förvänta er ingen superförklaring eller något men jag ska göra mitt bästa.

För 2 dagar sen fyllde jag år, och av min mor fick jag FM 2006(precis som jag önskat mig).

Jag installerar, börjar spela med AIK (yeah!), men sen efter en stund får jag lite huvudvärk och jag stänger av spelet och sätter på lite musik och lägger mig i sängen och läser.
Efter ungefär tvåtimmar som innehöll tårt-ätande och mat kände jag för att spela igen. Klickade på ikonen - ingenting händer! Man hör hur datorn arbetar men händer ingenting. Jag trycker en gång till och samma sak.
Jag blir lagom grinig, startar om datorn. Samma sak händer igen - ingenting händer vid start av spelet.
Ännu grinigare avinstallerar jag det, och sen när jag kör in skivan igen för ihopp om autostarten. (har givetvis provat detta tidigare) Men ack, inte reagerar datorn eller något.
Jag går då in på Den Här Datorn och klickar på spelet där, men där händer samma sak, man hör hur datorn surrar men ingenting händer.

Alltså, datorn känner av skivan men inget händer när jag försöker starta det. Jag provade med ett annat spel och det fungerade utmärkt, startade på autostarten med(trodde cd-läsaren cp:at sig eller något. Har även provat med att trycka ctrl-alt-delete när jag försökt startat spelet men finns varken under processer eller program.

Någon vänlig själ som har en idée om vad det kan vara, eller vad jag kan testa? Tycker det ska funka när man förengångskull inte tankar ett spel ffs..
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..