Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Liknande spel - WoW

Postat av Modi den 8 Juni 2006, 10:59
30 kommentarer · 524 träffar
Hallå, en kort förklaring om min situation:

Jag är en väldigt snål person som då tycker att WoW kostar alldeles för mycket i månaden (som många andra spel). Men när jag testade spelet för första gången härom dagen hos en god vän till mig så blev jag så jäkla sugen på spelet. MEN, eftersom jag inte är redo att betala dom där 120~ kr i månaden så undrar jag nu om ni vet något spel som är liknande WoW fast det INTE ska kosta något i månaden? Jag har ju spelat Guild Wars sedan en viss tid tillbaka, men det har inte dom egenskaperna som WoW har. Jag är sugen på ett extremt roligt PvP spel, men som även har väldigt bra PvE. Den egenskapen som jag verkligen tyckte var bra med WoW var att man kunde hoppa på spelet... det kan man ju då inte på GUild Wars så när jag testade en PvP duell på WoW så var det ju lite latjo att man kunde hoppa runt samtidigt :) Vill även att spelet ska ha fastcasting spells. Inte alla spells, förståss, men en del attacker som man bara kan kasta iväg.. som något klot jag kastade iväg på WoW, bara flög iväg medans jag hoppade. MUMS!

PS.
Den beskrivningen som jag nu gett på mitt "drömspel" måste förståss inte stämma in allt på det :) Men det som MÅSTE stämma in är ju då att man kan hoppa på spelet och att man kan både PvP/PvEa. Mycket spells är ett + i kanten.

Tack på förhand,
Marcus
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..