Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lineage2 - Nån som är på?

Postat av watasabi den 16 Maj 2006, 22:55
89 kommentarer · 63 träffar
Tjenare!

Jag och en polare hade precis tänkt börja spela Lineage2.

Tänkte ifall nån är sugen på att vara med och börja tillsammans och skapa klan och äga servern? (Tänkte börja på CarnageL2, har spelat där tidigare)

I vintras började jag och 2 polare spela på CarnageL2 servern och då var det en riktigt stor klan där med stor allians, vi började moppsa osv. på dem direkt så i början var det lite svårt, men sen när vi hade växt oss starkare och fått mer folk in i klanen så piskade vi skiten ur dom och var då regerare över servern =)

Nu har det gått en tid och servern har wipats och bara få av de som lirade där innan finns kvar, och jag blev rätt sugen på att börja lira där igen och se om man kan återta makten :D

Jag har spelat lineage tidigare i ungefär 1 år så jag har en del erfarenheter av spelet, 3 månader på retail-Teon och resten av tiden på olika privatservrar :D

CarnageL2 servern är x40 rates så det går fort att komma upp i level osv.

Så nu undrar jag ifall nån vill vara med och ha lite skojj?

En poll också...

Gillar du spelet Lineage2?

216 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..