Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Prince of persia - warrior within; hjäää

Postat av metalforce den 30 Mars 2006, 14:52
2 kommentarer · 110 träffar
jag har kört fast så jävla hårt... jag är på en bana där saven heter:
Clockworks And Gears
Mechanical pit - PAST

till en början går jag ner för trappan där jag dödat 2 (tror jag, kan varit fler, för jag gick upp för trappan och savade igen sen) iaf när jag går ner så har jag en knapp till vänster på väggen som jag trycker på, där efter så sätter jag på slow motion och springer upp för en liten pelare som kummer upp ur marken, jag tar tag i ett snöre på vägen och börjar "spring svinga" mig fram så att jag sedan hoppar upp på en ny nivå, typ en platå eller en bro eller vad man vill se det som, där 2 röda piratskeletmonster attackerar... då jag dödat dem kan jag välja mellan att gå till vänster och höger, till höger så blir det en film där nån mumie aktig sak drar i en spak och sedan springer iväg. Går jag vidare dit måste jag springa efter väggen igenom ett typ kugghjul som drivs av ett typ vattenfall, och där möter jag 2 till sånna där snubbar och sedan kan jag springa vidare igenom ett till sånt där vattenhjul som snurrar 10ggr snabbare och sedan hoppa ut åt höger till en påle som jag sedan kan hoppa från till yttligare en påle och sedan 2 till, när jag är på den sista pålen kan jag hoppa ner till en liten håla där det finns en dragspak att dra i. får ej se om något händer och jag kommer inte därifrån då...

om jag går åt vänster möter ja 2 hunters(eller vad dom nu heter... de som exploderar när de dör iaf) och sedan kan jag gå in i en gång där en massa fällor sätter igång och till slut kommer jag till ett litet rum med typ en stor sak i mitten på rummet som ser ut att ska snurra runt, men den står still.

vars fan ska jag?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..