Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Quake 3 Arena - Defrag

Postat av ExBool den 16 Mars 2004, 23:52
61 kommentarer · 168 träffar
Jag bunnyjumpade gärnet i 1.5 men sen så tröttnade jag när jag klarat i princip alla hopp och några fler. Då fick jag ett tips om ett mod till Q3 där man endast hoppar. Och som alla vet går det aningen snabbare och det finns fler möjligheter när det gäller Q3-jumping. Så jag har suttit och nött detta mod (defrag) som finns att tanka på www.planetquake.com/defrag . Denna bana jag spelat är en CPM bana som kallas o3j-velocity och versionen är Defrag 1.9.

Anledningen till att jag drog upp denna tråd är att det vore skoj och se om nån annan lyckas slå min tid på 40 sekunder. Alltså är mitt rekord 40 sekunder även fast jag klantade mig på diverse ställen :)

Demo och .avi finns att hämta på ftp://quake3:quake3@213.114.16 .215 sen hoppar ni in i Quake3 mappen.

Om nån nu slår detta rekord så skicka demot till mig så jag får se hur elite just du är :)

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..