Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker Street Fighter-film

Postat av Ronso den 1 Oktober 2005, 18:52
7 kommentarer · 42 träffar
För ett tag sen, här på fragbite, var det någon som länkade till ett klipp från spelet Street Fighter (Vet dock inte vilket spel i serien).

I klippet möttes Ryu och den kinesiska flickan (glömt hennes namn :D) under någon spelturnering.
Kinesiskan spöade först Ryu tills han hade väldigt lite liv kvar, sen stod dom bara och stirrade på varandra ett tag för dom visste att ett till slag skulle räcka för att däcka Ryu...

Till slut springer dom mot varandra, fast då händer något oväntat;
Ryu gör feta jävla superkombon och spöar kinesiskan hela vägen ut ur matchen. Publiken vrålar.

Så nu undrar jag om någon vet vilken film jag menar och skulle kunna länka till den. Jag har sökt i forumet men hittade ingenting eftersom tråden från början inte handlade om Street Fighter.

OBS: Det var ju självklart 2 människor som spelade som Ryu och "kinesiskan" i spelet.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..