1
Behöver hjälp
Postat av psywar den 31 Augusti 2005, 16:24
3 kommentarer · 176 träffar
Hej, jo nu är det typ första gången jag gör en tråd och har tjatat på dom andra att inte göra onödiga trådar men nu behöver jag hjälp, det är så här att jag ska installera ett spel dvs ett gammalt spel och när jag stoppar in skivan o trycker på "install" så kmr detta upp "C\\\\\\\\WINDOWS& #92;\\\\\\SYSTEM32 2;\\\\\\AUTOEXEC.NT. Systemfilen är inte lämplig för att köra DOS- och Microsoft Windows program. Välj Stäng för att avsluta programmet" och nån som vet varför det står så ?
Och jag är 100% säker på att min dator klarar detta spel...för när jag stoppade in skivan i min pappas dator(som är 1 år äldre än min och sämre) så funkar det att installera men inte på min dator. Hoppas att ni kan hjälpa mig och ursäkta ev stavfel!
EDIT* nä, tror inte det för på min farsas dator så är det XP..försöker att ladda upp en bild så ni kan se va som står lite mer exakt
Och jag är 100% säker på att min dator klarar detta spel...för när jag stoppade in skivan i min pappas dator(som är 1 år äldre än min och sämre) så funkar det att installera men inte på min dator. Hoppas att ni kan hjälpa mig och ursäkta ev stavfel!
EDIT* nä, tror inte det för på min farsas dator så är det XP..försöker att ladda upp en bild så ni kan se va som står lite mer exakt