Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BF2 PROBS. ( LÄS )

Postat av Seglarkattn den 27 Juli 2005, 20:39
35 kommentarer · 113 träffar
Jag har ett problem med Battlefield 2, jag har nyss köpt det och installationen gick problemfritt, saken är det att när jag ska starta upp det så kommer det upp en ganska stor ruta med text "Battlefield 2", alltså en reklam för det eller liknande, men sen blir skärmen svart i kanske en eller två sekunder, och spelet lägger av, datorn går fortfarande och sen händer inget, alltså, datorn lägger INTE av eller något i den stilen. Spelet lägger bara av efter den nattsvarta skärmen. Jag köpte spelet i en affär och jag har letat igenom häftet efter ett svar, men har inte hittat någon nämnvärt. snälla, hjälp mig. Någon måste ju ha samma problem? Jag har testat att ominstallera och startat om datorn och allt, jag HAR sökt igenom forumet här på FB och jag har inte hittat något. så snälla, skriv något jag kan göra för att det här ska fungera, jag har allt man behöver för att spelet ska fungera på min dator, så det är något annat. Tack på förhand.
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..