Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GTA SA strippbar

Postat av LostKid den 20 Juni 2005, 04:38
9 kommentarer · 42 träffar
Tjenare, fråga 1: tänkte bara fråga om någon vet vart det finns strippbar? Kollade statsen så såg jag att jag hadde spenderat 0 på stripbarer, vart ligger dom? Jag har nyss klarat ut spelet men aldrig sett någon stippbar förutom i san Fierro hos han Jizzy som man jobbar åt ett tag, fast där går det inte att ta sig in igen. Ni som vet vart kan gärna lägga upp screen på kartan och markera ut.
Fråga 2: Vad finns det mer för ställen/företag man kan köpa förutom Zeros ställer, och "Wu cars" eller vad det heter som ligger i närheten utav sitt garage man får i början av San Fierro. Btw så kan jag inte köpa stället, i början så stog det "You cannot buy this place yet" så åkte jag tillbaka dit nu efter att jag klarat spelet, och när jag ställer mig i "det blåa huset" så händer inget, typ bugg man bara går igenom det, spelar ingen roll ifall jag trycker på "köp knappen"

Sorry för alla stav fel osv, klockan är 04.41 här.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..