1
Exakt hur går wow till [Från köp till an
Postat av KARLSSON' den 22 Maj 2005, 23:45
8 kommentarer · 23 träffar
Tja tja.
Ja, ja har funderat på att köpa WoW, och ber er som kan lite om spelat hjälpa mig. Vad jag vill ha förklarat är:
1. Är det samma system som Stean, dvs ett account som man reggar cd-key på?
2. Kan man spela 1månad grattis om jag bara köper spelet?
3. Om jag vill spela mera efter denna första månad. Hur betalar jag. Vill gärna har en VÄLDIGT bra förklaring till detta =)
4. Låt säga jag betalar för 1månad, sen jag lirar en dag efter den första månadne. Blir jag skylidg att betala då eller man betalar innan man börjar spela på nästa månad.
SKulle vara tacksom om inga personer påkekar stavning, noob osv :)
Tack så mkt
EDIT:
En ny fråga döck up i huvudet på mig.
Om jag ska betla, måste man skiva in Kort nr, OCH lösenordet? Kommer det en räning eller dras det av på kontot.
Ja, ja har funderat på att köpa WoW, och ber er som kan lite om spelat hjälpa mig. Vad jag vill ha förklarat är:
1. Är det samma system som Stean, dvs ett account som man reggar cd-key på?
2. Kan man spela 1månad grattis om jag bara köper spelet?
3. Om jag vill spela mera efter denna första månad. Hur betalar jag. Vill gärna har en VÄLDIGT bra förklaring till detta =)
4. Låt säga jag betalar för 1månad, sen jag lirar en dag efter den första månadne. Blir jag skylidg att betala då eller man betalar innan man börjar spela på nästa månad.
SKulle vara tacksom om inga personer påkekar stavning, noob osv :)
Tack så mkt
EDIT:
En ny fråga döck up i huvudet på mig.
Om jag ska betla, måste man skiva in Kort nr, OCH lösenordet? Kommer det en räning eller dras det av på kontot.