Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

call of duty:uo server! virus attak skum

Postat av hjarterkung den 13 Maj 2005, 16:28
6 kommentarer · 54 träffar
hej!
jag driver en call of duty:uo server och den har fungerat väldigt bra och många har wspelat på den
speciellt jag och en kompis till mig!

men nu har det uppstått ett litet problem.
det är så att min kompis får en varning från norton internet security 2005 att han blir attakerad av en ip adress och det råkar vara min ip adress. han får även reda på att det är något virus/trojan/monster som heter: BD BackOrifice 2000 Activity

han får upp varningsrutan varje gång han försöker gå in på min server och sedan spärras mitt ip så han inte kan fortsätta spela!

jag kör med windows xp sp2 brandvägg och avast virusprogram samt ad aware samt tuneup utilitys 2004 kontinuerligt och jag får inte upp något problem på min dator alls!

någon som vet vad detta kan bero på och vad jag och min kompis kan göra åt det.
det är ju ingen annan av mina kompisar som fått problem efter att ha spelat på min server!

nä tyvärr linux vill jag inte ha!
ingen annan som kan hjälpa mig med mitt problem?

både jag och min kompis har uppdaterat till nyaste version av våra virus program (norton internet security 2005 och avast home) och scannat hela datorn och kört ad-aware men det hittas inget på någon dator!
vad är fel?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..