Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PUBG DISCORD!

Postat av Xtinct^ den 8 December 2017, 08:35
0 kommentarer · 1 612 träffar
Tjenare, tänkte att jag lite smidigt slänger upp en kanal för folk som är sugna på att hitta folk för dagen eller allmänt söker gött snack för att lira lite PUBG:) tanken med kanalen är inte för att sitta å lira allmänt utan syftet är självklart att hitta kanske sista till squad eller du kanske sitter ensam en fredag och bara är sugen på lir men ingen är inne?! då är det bara dyka in här och kika om någon är sugen!

Detta gör även att folk behöver hålla en god ton! om någon dyker in i en kanal som är halvfull så vill man inte få STICK FÖR FAN kastat i ansiktet, som jag sa i början tanken är att man ska hitta folk och är ni då fullt så säg det med en vänlig ton e ni snälla!

Folk som inte följer detta blir inte långvariga i kanalen kan jag lova direkt!

Jag kommer till en början låta kanalen ligga rätt så öppen på det mesta med meddelanden etc och hoppas att detta inte missbrukas då inställningarna kommer ändras omgående!

Huvudkanalen(Förspel) är även den till för att sitta å chilla och vänta på att någon go gubbe dyker in som kanske också är sugen på lir! håll ett gött snack där inne och sitt fan inte å gapa å skrik! Jag är öppen för meddelanden här på FB! och jag är av typen: Du får en varning sen e det tamejfan tack och hej!

Duos kommer ha 3 slots, och squad kommer att ha 5 slots då möjligheten ska finnas att gå in och kika om det kanske är så att någon ska dra snart? eller om några som spelar duo kanske är sugna på att slå ihop sig och köra några squads!

I det stora håll en god ton, va trevliga så har alla en bra upplevelse! annars är det tack och hej!:) Hoppas intresset finns att hoppa in !:)

https://discord.gg/CYk2QB6

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..