×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Overwatch Closed Beta LFT

Postat av bief den 3 November 2015, 12:40
7 kommentarer · 811 träffar
Halloj.

Om det är någon mer som har fått sig Closed Beta till Overwatch så borde vi dra ihop och spela.
Jag söker just nu ett seriöst lag, eller kamrater, som vid metabyte kommer att kötta som fan.
Vid släppet av Overwatch så kommer man därför ligga cirkus 1-2 månader före alla andra i speltid vilket underlättar en hel del då allt från organisationer som söker lag till att turneringar och cuper kommer dra igång.
Redan hört talas om att flera stora organisationer letar lag och även har färdiga setups (som säkert kommer ändras framöver).

Jag är sedan gammalt ett stycke semiproffs i flera spel, men har mestadels lagt ner tid på Cs:Go / Q3.
Spelade senast för MyRevenge, men tröttnade efter att jag insåg att det fanns ett helt nytt spel som kommer revolutionera.
Spelat en hel del Moba men aldrig riktigt varit min spelstil då jag alltid lutat mer åt FPS.

Hur som helst! Är du en av dem som besitter en beta-nyckel så hör av dig så kan vi iallafall kötta lite.
Hade varit gött att få lira med någon med samma språk som kanske också har samma inställning.

2016 kommer vara året då jag tar över spelvärlden och blir bäst i världen på Overwatch. Vi ses!

/Bief

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..