[Hjälp] Billig läsplatta för Hearthstone
Hej, inte använt Fragbite på ett tag, hej hej stöd en oldschoolare.
I vilketfall jag är lite väl efter i nya generationen med Telefoner och tablets osv.
Jag har min Iphone 5a jag använder enbart för ringa osv och hearthstone nu när jag märkt att det släppts.
Om någon kunnig skulle kunna komma med alternativ för någon Samsung platta tillexempel som Hearthstone kan spelas på utan problem vore schysst.
Jag vet att det lär kräva en del iaf. Det laggar som satan på en Samsung Galaxy Tab 2 (vet inte ens hur gammal den är osv) Pappa vann den på någon tävling och jag aldrig behövt den då man är ifrån PC generationen lol.
Aja det jag vill ha hjälp med och uppskattar väldigt mkt för sagd hjälp med detta. Ipad är inte lönt för att bara kunna lira ett spel liksom. Samsung vet jag inte hur dyra de är för sin prestanda. Och alla nya märken som kommit upp på marknaden om de kör android eller ej . I dunno. Tror Hearthstone enbart funkar på iOs och Android rätta mig om jag har fel. Sorry för wall of text.
Kan ju som ingenting om detta så svårt å sätta en budget men vill ju helst inte lägga ut mer än 2500 :- för något att enbart spela ett spel på. så hoppas det är möjligt!
Men hjälp mig gärna, fråga om det är någon mer info ni behöver.
OT: Jag har uTorrent och har öppnat portarna; 6881. :)
Det var 15 Seeders på saken jag laddade ner då, så ja, blir en väldigt stor skillnad.(Jag har 10/10)
Jag tycker bara att när man har titeln Old school så ska man också kunna Fragbites regler.
§5 Håll dig till ämnet för diskussionen.
Och din kommentar är exakt lika off topic som den här och #8. :P