Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SpeltorkaN (PC spel)

Postat av Blastox den 24 December 2014, 14:06
6 kommentarer · 474 träffar
Tjena, majoriteten sitter nog hos sina nära & kära och öppnar presenter, dessvärre kan jag inte dela den sortens lycka, men för resterande som kanske sitter i samma sits kan kanske ge mig lite spel tips, gärna något man kan spela med kontroll utan större svårighet men det är nog inte så stort krav, söker bara något nytt eller eventuellt något gammalt att lira.

just nu sitter jag här och lirar klart Shadow of Mordor men skulle vilja ha något annat att lira eftersom det blir lite långtråkigt att spela det.

Tacksam för tips på spel att tanka hem & vill även passa på att önska er alla en god jul & gott nytt år! :)

EDIT# Om ni eventuellt har någon serie man kan se på istället går också utmärkt, testar just nu att kolla på Dominion men det är massa religiöst grejs så det blir rätt så .. mjeh

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar