1
Söker gammalt online-spel
Postat av Moseby den 4 November 2014, 16:11
7 kommentarer · 444 träffar
Söker ett gammalt spel.
Jag spelade det för kanske 6-7 år sedan, inte helt säkert. Mellan 5-7 år sedan spelade jag det. Det var ett gammalt online-spel man spelade genom browsern.
Detta är vad jag vet:
- Man körde endast 1v1 vad jag vet
- Man kunde välja karaktär (trollkarl, krigare etc)
- Man stog bara stilla mitt emot varandra och slog varsitt slag/spell
- Man uppgradera sina svärd och yxor osv. kommer jag ihåg, inte säker om man kunde uppgradera kläder men har för mig det.
- Man såg typ framför dem eller på dem typ "-23" osv. Och jag har för mig att det var på både armor och health man såg, typ i grått "-10" och health i rött "-23" osv.
Här får ni en generell bild ungefär hur det ser ut när man spelar, man ser dem från sidan, och står i stort sett stilla förutom när man gör "attacker" osv.
Uppdaterar om jag kommer på mer info
Någon som vet vilket spel det här är?
Uppskattas sjukt om någon vet det
Jag spelade det för kanske 6-7 år sedan, inte helt säkert. Mellan 5-7 år sedan spelade jag det. Det var ett gammalt online-spel man spelade genom browsern.
Detta är vad jag vet:
- Man körde endast 1v1 vad jag vet
- Man kunde välja karaktär (trollkarl, krigare etc)
- Man stog bara stilla mitt emot varandra och slog varsitt slag/spell
- Man uppgradera sina svärd och yxor osv. kommer jag ihåg, inte säker om man kunde uppgradera kläder men har för mig det.
- Man såg typ framför dem eller på dem typ "-23" osv. Och jag har för mig att det var på både armor och health man såg, typ i grått "-10" och health i rött "-23" osv.
Här får ni en generell bild ungefär hur det ser ut när man spelar, man ser dem från sidan, och står i stort sett stilla förutom när man gör "attacker" osv.
Uppdaterar om jag kommer på mer info
Någon som vet vilket spel det här är?
Uppskattas sjukt om någon vet det