Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

blir förföljd i archeage

Postat av snuttefilten den 3 Oktober 2014, 10:00
11 kommentarer · 804 träffar
hej, kan börja med att säga att denna tråden kommer låta fett påhittad men jag måste verkligen berätta om vad som hände. Jag och en polare satt å spelade archeage och pvpade runt i friedrich island, det var igår klockan 20:00. Vi står och väntar på guilden som ska komma med trade packs och helt plötsligt så dyker en lvl 1 firran upp. Denna person börjar snacka med mig helt ur himlen och såhär lyder konversationen:

HannahW: hi snuttie (nickar förövrigt snuttefilten ingame)

Jag: eh, who are u?

HannahW: do you remember me snut <3?

Jag: eeeeh no, do you have another acc?

HannahW: i will never forget how u protected me when i leaved those trade packs, how you helead me and stood by my side when the pirates came.

Jag: i think you got the wrong guy haha, sorry.

HannahW: no snutie, im sure it was you. You and i were allot with each other when the game was in alpha, those were the days.

Jag: dude wtf -.-

HannahW: you dont remember beacuse you keep denying what we have been thru

Jag: wow, is this supposed to be funny or something. if you are my friend im goona beat you up so hard.

HannahW: oh you are not simon? simon johansson?

Jag: vem fan är detta, äre fredde, helvete vad du ska få stryk!

HannahW: english please snutis <3 i have not had time to learn swedish, yet.

Jag: who the fuk are u, fking rp freak.

HannahW: why are you trying to be such a badboy, in the days i was the leader and you were protecting my back...

Jag: wow just tell me who you are, it was fun while it lasted, nice try.

HannahW: after all the dungeons and all the trade packs runs, this is what i get? I remember how you saved me from the trials, from the pirates and from the monsters. It took some time to find you irl, i used our old guild website to find your email and then the rest was quite easy.

Jag: wtf what guild???

Jag: wow vilket troll, varför snackar jag ens engelska, säg bara vem du e...

HannahW: i still dont know swedish snutis <3 soon i will, u can teach me when i meet you.

Jag: wow freaking rp freak, go joke with someone else.

HannahW: i thought u would be like this, so i looked you up irl. isnt this where you live ****?

Jag: wtf what is your freaking problem, you cant post my personal information like that, freak.

HannahW: i told you i got it from the guild, it took some time but i will to everything for you <3

HannahW: im goona show you im not joking, i will do everything for you.

Jag: ok i dont know who the fuck you are, just leave me alone.

HannahW: i cant, im in love

Jag: holy fucking shit wtf is your problem

HannahW: i need to get to work now, travelling to sweden is expensive. see you tomorow snut <33

Jag: ...

detta är vad som har hände igår, har inte kunnat sova hela natten pga detta. ska logga in igen idag och kolla så inte detta är något jävla troll, är så jävla rädd just nu...

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..