Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PC-gamer? Hur?

Postat av CAPS den 13 Augusti 2014, 15:44
7 kommentarer · 496 träffar
Hej

Inhandlade en speldator i april i år.

Hade tänkt att börja game'a "igen" efter några års uppehåll.

Spelade CS 1.6 och efter det WoW i 4-5 år. Provade lite Hon, LoL, SC2 men gillade inte de typ av spel.

Jag köpte Battlefield 4 för att lira lite halvseriöst och prova nya datorn. Har tröttnat rätt rejält.

Har en efterbliven fråga; hur fan blir man en gamer? Alltså folk verkar spela minst 5 olika spel seriöst.

Finns ju typ inget som verkar skoj? Ska man skaffa steam och origin -konton, sedan köpa massa spel för flera hundra, som man tröttnar på efter någon dag? :|

Tankade Tomb Raider 2013 från TPB som jag tröttnade på efter 4-5 timmar och avinstallerade (ett exempel).

Kollar runt lite på twitch men verkar inte som något passar mig, av alla populära spel.

Just nu väntar jag bara på WoW: WoD och GTA V ;s behöver alltså något annat tills dess som inte är för jävla svårt att lära sig.

CS:GO känns lite onödigt när jag redan lirar ett FPS som jag blivit decent på (BF4)!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..