Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dagens brist på bra spel

Postat av Hoppatossa den 7 Juli 2014, 01:53
9 kommentarer · 547 träffar
Är det bara jag som tycker att datorspel blivit allmänt tråkigare? För att inte tala om mainstream...? De flesta populära spelen idag är uppföljare eller vidareutvecklingar av tidigare populära spel, det kommer liksom inget speciellt nytt imo. Jag är så himla trött på spel som liknar WoW, det enda spelet som duger till just nu för mig är CS:GO och även det kan bli lite enformigt. LoL och Dota är inte direkt innovativa spel heller även om det finns många som spelar dessa spel idag.

Jag saknar känslan av dataspelssuget och tiden jag njöt av att spela och utforska spel som Runescape. Jag upplever personligen som vi nu är i en slags svacka inom utvecklingen av nya datorspel, en slags depression. Många av spelen jag spelat på senare tid har jag inte direkt njutit av utan ofta känt mig "tvingad" eller tvungen att tycka om spelet, en känsla jag upplevde när jag spelade WoW.

Är det bara jag som tröttnat på datorspel? Tycker ni att datorspel börjar bli enformiga och inte längre är lika roliga?

Det är brist på riktigt bra datorspel

23 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..