1
Tibia OT | Starta fragbiteguild!?
Postat av Jroskxk den 11 Januari 2014, 18:20
40 kommentarer · 1 194 träffar
Hallå alla gamla tibialirare!
Fick ett sånt sjukt sug för tibia helt plötsligt. Problemet är ju bara att knappt inga polare lirar längre. Fick se att det IMORGON (AJJEMÄN IMON) startar en helt ny OT. Realmap 8.6.
Hade ju varit sjukt kul om vi på fragbite skulle starta en guild tillsammans och vända upp och ner på servern. Vet sen innan att det finns flera som spelar tibia här så vet inte annars vart jag skulle vända mig. Fragbitarna har ändå en tendens (precis som jag själv) att vara ganska sköna. SÅ. Varför inte starta en guild!?
Servern jag hittade var www.ohmera.net och den öppnar imorgon 14.00.
Har crackat bot om någon behöver! Vilka ställer?
CIAO!
Fick ett sånt sjukt sug för tibia helt plötsligt. Problemet är ju bara att knappt inga polare lirar längre. Fick se att det IMORGON (AJJEMÄN IMON) startar en helt ny OT. Realmap 8.6.
Hade ju varit sjukt kul om vi på fragbite skulle starta en guild tillsammans och vända upp och ner på servern. Vet sen innan att det finns flera som spelar tibia här så vet inte annars vart jag skulle vända mig. Fragbitarna har ändå en tendens (precis som jag själv) att vara ganska sköna. SÅ. Varför inte starta en guild!?
Servern jag hittade var www.ohmera.net och den öppnar imorgon 14.00.
Har crackat bot om någon behöver! Vilka ställer?
CIAO!
Uppdatering skriven 7 Mars 2014, 16:10
EY BOYS! Servern öppnar nu igen. Sist var det ju inte så mycket spelare som vi alla vet, men denna gången verkar det bli SJUKT stort! Dom har countdown på otservlist.org och otslist.eu, så det lär komma in grymt mycket folk!
Servern öppnar imon 12.00, jag heter Usti ingame så det är bara att skriva!
Servern öppnar imon 12.00, jag heter Usti ingame så det är bara att skriva!