1
GTA:SA till sommaren 05
Postat av Jultomte den 26 April 2005, 18:22
219 kommentarer · 182 träffar
Jajamen kära GTA-fanatiker, GTA:San Andreas släpps till PC och Xbox på det Prel. releasedatumet: 2005-06-10 (10 Juni för er inkompetenta ;P)
För er som inte har hunnit testa GTA:San Andreas på Playstation 2 så kan jag säga att GTA:SA definitivt är bland de bästa(om inte det BÄSTA) spel i serien enlig min mening (har spelat ALLA GTA titlar).
Så börja spara pengar och spika den 10 Juni för då släpps det äntligen!
ANGÅENDE ATT LADDA NED SPEL -
Man ska inte ladda ned spelet, man ska KÖPA det!
Varför? Jo, för att man visar att man stöder skaparna bakom spelet och samtidigt ger dem en chans att fortsätta utveckla mer spel i serien. Det handlar inte bara om att det är enklare att "ladda ned" spel, det handlar om att kränka skaparna bakom spelet som har suttit åtskilliga timmar bakom sina skärmar och jobbat för att du ska kunna bli tillfredställd..
Det är för dyrt att köpa spel? Konstigt, som man bäddar får man ligga..
För er som inte har hunnit testa GTA:San Andreas på Playstation 2 så kan jag säga att GTA:SA definitivt är bland de bästa(om inte det BÄSTA) spel i serien enlig min mening (har spelat ALLA GTA titlar).
Så börja spara pengar och spika den 10 Juni för då släpps det äntligen!
ANGÅENDE ATT LADDA NED SPEL -
Man ska inte ladda ned spelet, man ska KÖPA det!
Varför? Jo, för att man visar att man stöder skaparna bakom spelet och samtidigt ger dem en chans att fortsätta utveckla mer spel i serien. Det handlar inte bara om att det är enklare att "ladda ned" spel, det handlar om att kränka skaparna bakom spelet som har suttit åtskilliga timmar bakom sina skärmar och jobbat för att du ska kunna bli tillfredställd..
Det är för dyrt att köpa spel? Konstigt, som man bäddar får man ligga..
Kommer du köpa GTA:SA till PC/Xbox?
700 personer har röstat