Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Bli seriös och satsa på gamingen

Postat av ZiteXw den 12 November 2013, 15:56
38 kommentarer · 538 träffar
Tjenare!

jo nu ska jag ställa visa frågor. jag hoppas dom flesta kan vara seriösa om det. men antagligen kommer många inte vara det ^^ menar vi e ju på fragbite framför allt ;)

jo jag har spelat spel hela mitt liv. såklart så är spel något extra för mig. jag ska inte gå in för djupt i detta lovar!

men nu när åren går, man blir äldre o äldre så börjar ju framtiden närma sig. så det är ju på tiden att tänka på vad man ska göra med livet. eftersom Spel är typ 95% utav mitt liv så är det ju klart en dröm att kunna hålla på med det!

Jag skulle aldrig kunna skapa spel. jag har många tankar och så men inget vidare på att rita eller koda så där är redan hoppet kört.

om man då ska titta på vad som är väldigt stort just nu så är det ju såklart E-sport. jag tycker om att glo på E-sport och allt sånt. skulle nog vilja säga att Starcraft inte är min favorit för att jag tycker inte om 1v1. det ska vara Teamplay !

iaf, Jag älskar att spela alla möjliga spel. att hålla mig till 1 spel. Visst, jag kan lira samma spel väldigt länge och fortfarande tycka det är kul. men det är ju många spel jag vill lira. menar, bara man är känd E-sport spelare inom Tex LoL så behöver du ju inte lira det varenda minut i ditt liv. men fortfarande ditt main game om ni fattar.

Men min fråga är nog: Vart ska man börja ? Vilket spel är värt att satsa sina pengar på? hur ska man visa att man finns där i denna stora värld? Hur ska EN person kunna sticka ut så folk börjar märka av att man finns.

finns såklart tusen olika svar till detta och inga svar som är till 100%. men vad som hjälper just nu =)!

Tackar för alla svar som jag får! Vi ses på DH!
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..