Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nöta onlinespel?

Postat av PanGaRHåess den 4 November 2013, 17:02
19 kommentarer · 412 träffar
Vad spelar folk nuförtiden som går att nöta? Jag gillar inte LoL längre, Dota2 är fullt av ryssar, CS:GO har 68tick MM servrar och vapenbalans/movement som är retarderat, WoW känns "dött", BF4 var en stor besvikelse för mig då det körs mellan 29-5 FPS på alla grafikinställningar på GTX 780, i5 3570k, 8gb ram OSV(lirade BF3 på 100-120 fps på ultra). Blev lack på SC2 för ett tag sedan och väntar på någon patch eller nya maps som kan ändra det megamet, det är så satans stelt.

Nu när jag kom hem idag så funderade jag på om det kanske var dags att köpa COD:Ghosts och lira lite som jag gjorde som p12 när MW2 var "inne" hos mina polare. Sedan kom jag att tänka på att det är blizzcon till helgen och de kommer nog släppa info om Warlords of Draenor, Heroes, Hearthstone (spelar det men är för kass för att kunna farma arena, så jag gör quests och kan köra arena varannan/var tredje dag och är i diamond på constructed). Då blev jag sugen på att kanske plocka upp wow igen, och eftersom jag gymmar själv och inte har någon lagidrott så blir det lättare att sätta up tider för raids/pvp.

Ursäkta för möjlig wall of text, men vilka onlinespel är kul att nöta? MVH ;)
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar